مرکز آموزش و خدمات مهندسی کامپیوتر پارسه

معرفی شرکت :

 مرکز آموزش و خدمات مهندسی کامپیوتر پارسه فعالیت تخصصی خود را با تکیه بر چندین سال سابقه و همچنین تجارب علمی و عملی متخصصین خود آغاز نموده است .

فعالیت کلی این شرکت در زمینه نرم افزار ، وب ، سخت افزار و شبکه متمرکز بوده و تا کنون توانسته است خدمات تخصصی خود را به طیف گسترده ای از شرکتهای خصوصی و دولتی ارائه نماید .

 مرکز آموزش و خدمات مهندسی کامپیوتر پارسه همواره سعی نموده است ، خدمات گسترده خود را به گونه ای ارائه نماید ، که سرویس گیرندگان این شرکت ، بهترین نتیجه ممکن را با توجه به خدمات ارائه شده گرفته و همکاری مستمری را با این شرکت داشته باشند .


پشتیبانی صحیح و ادامه دار یکی از مسائلی است که پرسنل این شرکت همواره مد نظر داشته و توانسته اند پاسخگوی بموقع مشکلات و نیازهای خدمات گیرندگان باشند .


تجربه این درس را به ما آموخته است که ، تحقیق اولیه ، تعیین هدف ، انجام صحیح و به موقع خدمات ، میتواند بهترین نتیجه را بهمراه داشته باشد .


استفاده از اطلاعات روزآمد، تیم تخصصی تربیت شده در عرصه های گوناگون، تجربیات حاصل از ارائه مشاوره و انجام پروژه های ریز و درشت و تبادل دائم اطلاعات با متخصصین روز دنیا در کنار استفاده بهینه از نیروی جوان و گسترش کاربری شبکه جهانی اینترنت خط مشی اصلی این شرکت است.
ذکر این نکته ضروری است که مرکز آموزش و خدمات مهندسی کامپیوتر پارسه نه به عنوان یک رقیب و مدعی تازه در صنعتIT، بلکه به عنوان یک رفیق و همکار برای شرکتهای فعال در این زمینه خود را مطرح می سازد. نکته ای که بسیاری از همکاران گرامی ما به آن توجه نداشته اند این است که افزایش ظرفیت ها و توان علمی باعث ارائه راهکارهای قوی تر، کاراتر و پیچیده تر به مشتری می شود و حاصل این کوشش و تلاش رشد بازار IT، ایجاد ظرفیتهای جدید تولیدی سخت افزاری/نرم افزاری و حرکت سالم اقتصادی و نهایتا توسعه پایدار این صنعت می باشد. ذکر چهارچوب اهداف کوتاه و میان مدت این شرکت می تواند بیانگر این نظام فکری باشد:



فعالیتهای شرکت در سه بخش به شرح زیر می باشد :

بخش نرم افزار :

• طراحی و تولید کلیه نرم افزارهای مبتنی بر وب ( Web Application )
• طراحی و تولید کلیه نرم افزارهای تحت ویندوز ( Windows Application )


بخش سخت افزار و شبکه :

• طراحی ، اجرا و پشتیبانی انواع شبکه های کامپیوتری ( Wire ، Wireless )
• تهیه ، نصب ، راه اندازی و پشتیبانی سیستم های کامپیوتری
• تهیه ، راه اندازی و پشتیبانی Server


بخش وب :

• طراحی و پیاده سازی وب سایتهای اینترنتی ( اطلاع رسانی ، سازمانی ، مرجع ، خدماتی و تجاری )

نظرات 1 + ارسال نظر

با سلام
وبلاگ بسیار خوبی داری
از مطالبت استفاده کردم
من هم یه وبلاگ دارم خوشحال میشم بهم سری بزنی
و اینکه لطفا هر نظر یا پیشنهادی برای بهتر کردن وبلاگم داری بهم بگو،خوشحال میشم
در صورت تمایل به تبادل لینک در قسمت نظرات هم بهم بگو
منتظرت هستم دوست عزیز
بای تا های

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد