احتمال تاخیر در عرضه ویندوز ۸ تا سال ۲۰۱۳




ایتنا- یکی از تحلیلگران صاحب‌نام مایکروسافت اعلام کرده است که دستگاه‌های الکترونیکی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ۸ تا قبل از سال ۲۰۱۳ به دست کاربران نخواهند رسید.


بر اساس پیش‌بینی‌های مختلف و اخبار فراوانی که منتشر شده است احتمال می‌رود که سیستم عامل ویندوز ۸ مایکروسافت پیش از ژوئن ۲۰۱۲ به دست کاربران برسد. اما هم‌اکنون یکی از تحلیلگران صاحب‌نام مایکروسافت اعلام کرده است که دستگاه‌های الکترونیکی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ۸ تا قبل از سال ۲۰۱۳ به دست کاربران نخواهند رسید.

به گزارش ایتنا از همکاران سیستم، این محصول یکی از بزرگ‌ترین اقدامات مایکروسافت برای ورود به دنیای رایانه‌های لوحی محسوب می‌شود.

در این میان دو شرکت سامسونگ و نوکیا اعلام کرده‌اند که در اواسط سال آتی میلادی که احتمالا مربوط به قبل از ژوئن ۲۰۱۲ می‌شود، رایانه‌های لوحی جدید مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز ۸ را روانه بازار می‌کنند.

کیو هو، مدیر بازاریابی و فروش شرکت سامسونگ در این باره به خبرگزاری بلومبرگ توضیح داد که سامسونگ پیش‌بینی می‌کند فروش رایانه‌های لوحی مبتنی بر ویندوز ۸ را در نیمه دوم سال آتی میلادی آغاز کند.
پائول آمسِلم، یکی از مدیران نوکیا در فرانسه نیز اعلام کرد که در ژوئن ۲۰۱۲ ما رایانه لوحی را وارد بازار خواهیم کرد که مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز ۸ کار می‌کند.

اما در این میان مایکل چری، از معروف‌ترین تحلیلگران مرکز تحقیقاتی Directions on Microsoft اعلام کرد که دستگاه‌های الکترونیکی مبتنی بر ویندوز ۸ تا سال ۲۰۱۳ وارد بازار نخواهند شد.

او در این باره به خبرگزاری رویترز توضیح داد: «من بر این باورم که در آخرین فصل از سال ۲۰۱۲ میلادی نسخه RTM سیستم‌عامل ویندوز ۸ عرضه خواهد شد. بر اساس تجارب قبلی بین عرضه نسخه RTM و عرضه نسخه نهایی سیستم‌عامل مایکروسافت معمولا ۹۰ روز طول می‌کشد. برای من این مسئله به این معنی خواهد بود که تا سال ۲۰۱۳ شاهد حضور دستگاه‌های الکترونیکی مبتنی بر ویندوز ۸ نخواهیم بود.»
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد