رئیس انجمن بیماری‌های خاص شهرستان قدس خبر داد:

رئیس انجمن بیماری‌های خاص شهرستان قدس خبر داد:
تکمیل مرکز دیالیز امام علی در قدس

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن بیماری‌های خاص شهرستان قدس از بهره‌برداری فاز دوم مرکز دیالیز امام علی این شهرستان خبر داد.



به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قدس، علی عابدینی بعد از ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از فاز دوم دیالیز امام علی این شهرستان اظهار داشت: توسعه تخت‌های دیالیز یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید انجام شود.
وی ادامه داد: مسئولان باید گام‌های اساسی را به سمت توسعه مراکز درمانی انجام دهند.
این مسئول تأکید کرد: یکی از مهمترین اقدامات توجه به رفع مشکلات بیماران خاص است که باید در این زمینه تمهیدات لازم به منظور توسعه خدمات دهی انجام شود.
این مسئول با اشاره بر این این مرکز دارای 10 دستگاه دیالیز است تأکید کرد: امروز پنج دستگاه آن مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
عابدینی اظهار امیدواری کرد: با تمهیدات اندیشیده شده و همچنین برنامه‌ریزی‌های لازم پنج دستگاه دیالیز دیگر تا یک ماه آینده راه‌اندازی شود.
وی توسعه دستگاه‌های دیالیز را در این شهرستان مهم ارزیابی کرد و افزود: با توجه به تعداد بیماران دیالیز بیماران لازم است تا این تعداد تخت‌ها و دستگاه‌های دیالیز توسعه یابد تا بیماران دیالیزی دچار بحران نشوند.
این مسئول در ادامه سخنان خود از بهره‌برداری بیمارستان بیماری‌های خاص طی چهار سال آینده در این شهرستان خبر داد و گفت: براساس تمهیدات اندیشیده شده و با کمک خیرین این بیمارستان طی چهار سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
به گفته عابدینی ساخت این بیمارستان در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع آغاز شده است.
وی خاطرنشان کرد: براساس آمار موجود 400 نفر از بیماران خاص تحت پوشش این مرکز خیریه هستند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد