مدیرعامل ایرنا: در افتتاح دفتر (ایرنا) در شهرستان قدس

مدیرعامل ایرنا:
فرهنگ، روح حاکم بر جمهوری اسلامی است
قدس – مشاور مطبوعاتی رییس جمهوری و مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی فرهنگ را روح حاکم بر جمهوری اسلامی خواند و گفت: اطلاع رسانی یک کار فرهنگی است و ایرنا به عنوان یک رسانه خبری مادر تلاش می کند وظیفه خود را در این زمینه به بهترین شکل انجام دهد.



به گزارش خبرنگار ایرنا ، 'علی اکبر جوانفکر' روز پنجشنبه در مراسم آغاز بکار دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در شهرستان قدس استان تهران افزود: ایرنا سابقه ای 80 ساله از فعالیت های خبری دارد و در صحنه های مختلف تلاش های گسترده ای داشته و در حوادث و رویدادهای حساس کشور همواره حضور دارد.

مدیرعامل ایرنا گفت: نمایندگی ایرنا در شهرستان قدس مسایل این شهرستان را مطابق با منافع این منطقه به مسئولان کشور و مردم منتقل و تلاش می کند و باید وظیفه خود را در سایه اطلاع رسانی به هنگام، جامع و سریع انجام دهد.

جوانفکر تاکید کرد: دفاتر ایرنا در شهرستان ها تلاش می کنند تا این مناطق به آنچه صلاحیت و شایستگی دارند، دست یابند.

وی ادامه داد: روزنامه ایران نیز در این زمینه سهمی دارد که به طور ویژه به مسایل شهرستان قدس می پردازد.

فرماندار شهرستان قدس نیز در این مراسم با تقدیر از مدیرعامل ایرنا برای تاسیس نمایندگی این خبرگزاری در شهرستان قدس ابراز امیدواری کرد با انعکاس اخبار و اطلاعات این شهرستان از طریق نمایندگی ایرنا، قابلیت ها و استعدادهای واقعی شهرستان قدس به سایر مناطق منعکس شود.

در این مراسم همچنین با حضور مشاور مطبوعاتی رییس جمهور و مدیرعامل ایرنا و مسئولان و مقامات شهرستان قدس، از شماری خیرین کتابخانه ساز و فعالان عرصه کتابداری این شهرستان تقدیر شد.

خبرگزاری جمهوری اسلامی در زمان حاضر دارای 31مرکز استانی و 26 دفتر شهرستانی در سراسر کشور است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد