دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی شهرستان قدس افتتاح شد

دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی شهرستان قدس افتتاح شد
تهران - دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) شهرستان قدس، ظهر پنجشنبه با حضور 'علی اکبر جوانفکر' مشاور رییس جمهوری و مدیرعامل ایرنا، فرماندار وامام جمعه این شهر وشماری ازمسوولان غرب استان تهران افتتاح شد.



شهرستان قدس در غرب استان تهران واقع شده است و نام های قدیم این شهر ' قلعه حسن خان' و ' سبزه الماس ' بود. شهر قدس دربهمن سال 1388به سطح شهرستان ارتقا یافت.

شهر قدس یکی از شهرهای قدیمی استان تهران می‌باشد که با قرار گرفتن در بزرگراه فتح (کیلومتر 20) و موقعیت خوب جغرافیایی و آب و هوای کوهپایه‌ای در این چند سال اخیر میزبان سکونت مهاجرین بسیاری از سایر شهرهای کشور بوده‌است.

لازم به ذکر است این شهر با دارا بودن معادن، مزارع، باغ‌ها، مجتمع‌های صنعتی و قهرمانان ورزشی یکی از شهرهای مهم کشور به شمار می‌آید.

شهر قدس که تا قبل از تاسیس شهرداری در سال 1368 تحت نام قلعه حسن خان شناخته می‌شد، روستایی کوچک و قلعه مانند در حاشیه جنوب غربی تهران و همجواری شهرداری منطقه 9 و 18 بود. در یک جبهه آن کاووسیه و در جبهه غربی آن سرخ حصار قرار داشت.

ایرنا همواره در جهت توسعه دفاتر خبری خود در سطح شهرستان های کشور اقدامات فراوانی را انجام داده، بطوری که در زمان حاضر دفاتر شهرستان و مراکز استان ایرنا از مرز 56 دفتر تجاوز کرده است.

خبرگزاری جمهوری اسلامی در زمان حاضر دارای 30 مرکز استانی و26 دفتر شهرستانی در سراسر کشور است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد