هشدار:درباره بیماری های ناشی از پارازیت/سونامی سرطان در راه است

هشدار معصومه ابتکار درباره بیماری های ناشی از پارازیت/ سونامی سرطان در راه است
او ادامه می دهد امروزه وقتی شاهد افزایش بیماری‌های مختلف با منشاء ناشناخته هستیم، به طور قطع و یقین می‌توانیم بگوئیم تشعشع می‌تواند موجب اختلال در سیتم ایمنی بدن شود و این موضوع قطعی است.

دبیر کمیته محیط زیست شورا با اشاره به ساماندهی دکل های مخابراتی در آینده ای نزدیک گفت: آن چه در حال حاضر برای سلامتی شهروندان تهرانی نگران کننده است ارسال پارازیت هایی است که منشا آنها نیز مشخص نیست.

معصومه ابتکار در گفتگو با مهر با بیان این که نگرانی که در حال حاضر وجود دارد ارسال امواجی است که بر اساس هیچ ضابطه ای نیست گفت: مشخص نیست مسئولیت این امواج با چه کسی است تا بتوان بایت ان از کسی سوال پرسید ویا بر آن نظارت کرد .

وی ادامه داد: نه بخش دولتی حاضر به پذیرش این مسئولیت است و نه مدیریت شهری می تواند به ان ورود پیدا کند متخصصان مخابراتی نیز با وجود تاکید بر استاندار بودن دستگاه های مخابراتی از ارسال پارازیت های بی منشا ابراز نگرانی می کنند.

ابتکار با هشدار نسبت به تاثیری که این امواج بر سلامت شهروندان دارند گفت: به عنوان اعضای شورای شهر تهران هیچ اطلاعاتی در رابطه با موضوع پارازیت‌ها و فرستنده‌های آن نداریم. اما آنچه که می‌دانیم این است که این امواج بر سلامتی انسان و سلول‌های بدن تاثیر می‌گذارند ومن به عنوان یک متخصص ایمونولوژی و محقق می‌گویم که سر منشاء بسیاری از عوارض و بیماری‌های بدن می‌تواند این امواج باشد.

او ادامه می دهد امروزه وقتی شاهد افزایش بیماری‌های مختلف با منشاء ناشناخته هستیم، به طور قطع و یقین می‌توانیم بگوئیم تشعشع می‌تواند موجب اختلال در سیتم ایمنی بدن شود و این موضوع قطعی است.

این عضو شورای شهر تهران با تاکید بر این که موضوع پارازیت‌ها از مصوبه شورای شهر مستثنی نیست، گفت: مصوبه شورا همه ابعاد امواج را در بر می‌گیرد. در حوزه امواج و مقابله با آلودگی امواج ماهواره، هیچ نهادی مسئولیت را بر عهده نمی‌گیرد و این به نگرانی‌ای که در سطح جامعه وجود دامن می‌زند.

ابتکار در ادامه گفت: در جامعه‌ای که این ضوابط جدی گرفته نشود، شاهد مشکلاتی در آینده خواهیم بود. وقتی هم که به سلامتی مردم بی‌توجهی کردیم متاسفانه در آینده شاهد مشکلات دیگری خواهیم بود. موضوع تشعشع‌های مضر در کنار آلودگی هوا از جمله دلایل بسیاری از بیماری‌ها خواهند بود.

ابتکار با اشاره به اینکه آثار و نتایج تشعشعات قطعی است، گفت: اینکه امروز متخصصان می‌گویند سونامی سرطان در راه است، می‌تواند یکی از نتایج تشعشعات یا آلودگی هوا یا استرس باشد.

وی با اشاره به ساماندهی دکل های مخابراتی گفت: بر اساس مصوبه شورا که ابلاغ نیز شده است دکل سازه ساختمانی محسوب می شود و برای احداث هر دکل باید از شهرداری پروانه و مجوز اخذ شود بنابراین به زودی شاهد ساماندهی در این بخش خواهیم بود .

وی با بیان این که تعامل بین بخشی در این زمینه بسیار خوب بوده است گفت: قرار است بسیاری از این دکل ها تجمیع شود که که برخی از آنها در دست اقدام است .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد