اجرای فاز دوم طرح پلاک کوبی معابر شهرقدس


سرپرست اداره زیباسازی و مسئول طرح پلاک کوبی شهرداری قدس، اظهار داشت: معابر و خیابانهای شهری با گسترش شهرنشینی و توسعه آن مدام در حال تغییر و تحول هستند، بر این اساس آدرس و شماره پلاک آنها نیز تغییر خواهد کرد که این مساله با گذشت زمان مشکلاتی را برای پیدا کردن آدرس املاک ایجاد می کند.

احمد حسین زاده ادامه داد: در بین شهرداری ها پلاک کوبی معابر و خیابان ها هر 10 سال یکبار به دلایلی از جمله بحث ممیزی املاک و مستغلات شهرداری، آدرس املاک، دستگاه های خدمات رسان، شناسایی معابر و خیابانها، آمار حوزه های تجاری، مسکونی و صنعتی و... یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

وی گفت: در این راستا، طرح پلاک کوبی شهرقدس در 2 فاز در حال انجام است که فاز اول شامل فهرست برداری بود که با تلاش پرسنل شهرداری قدس از دی ماه سال گذشته آغاز شد و در حدود 75 روز به طول انجامید و اواخر سال گذشته به اتمام رسید.

این مسئول عنوان کرد: فاز دوم این طرح که شامل نصب پلاک ها می باشد از تاریخ 13 شهریور ماه سال جاری آغاز شده است، در این فاز شهرقدس به 45 منطقه تقسیم شده که تاکنون 10 درصد از این طرح با موفقیت انجام پذیرفته است، همچنین طرح پلاک کوبی 152 معبر شامل مناطق صنعتی اسماعیل آباد و زاگرس، شهرک ابریشم، حد فاصل خیابان جمهوری اسلامی و امامزاده به پایان رسیده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد