ما به احمدی نژاد رای ندادیم تا تیم اقتصادی‌اش به مردم دروغ بگوید

انتقاد شدید غنیمی فرد از نحوه عملکرد دولت در بازار ارز؛
ما به احمدی نژاد رای ندادیم تا تیم اقتصادی‌اش به مردم دروغ بگوید
متاسفانه مساله دلار و نرخ ارز در کشور به مساله مهمی تبدیل شده و سازمان بزرگی در کشور پشت سر قاچاقچی ارز ایستاده و می گوید 2 درصد کمتر از نرخ آزاد ارز ارائه می کند در صورتی که بانک مرکزی باید الگوی مملکت باشد.

قانون- رئیس خانه صنعت و معدن ایران مدعی شد: سازمان بزرگی مانند بانک مرکزی در کشور پشت سر قاچاقچی ارز ایستاده است.

به گزارش ایلنا، هادی غنیمی فرد در اختتامیه نمایشگاه بسته بندی که بعد از ظهر امروز در محل دائمی نمایشگاه تهران برگزار شد، اظهار داشت: مساله بسته بندی محصولات غذایی از اهمیت زیادی برخوردار است که در آن مساله زنده ماندن مطرح است.

وی با بیان اینکه بیشتر مواد غذایی که در کشور ما وجود دارد طراحی جالبی ندارند، گفت: باید به زیبایی طراحی مواد غذایی و جذابیت آن بیشتر توجه شود.

وی افزود: نمادهای سنتی که ما بر روی بسته بندی ها می بینیم بسیار زیبا هستند و می توانیم ایرانی بودنمان را به رخ دنیا بکشیم.

غنیمی فرد افزود: متاسفانه مساله دلار و نرخ ارز در کشور به مساله مهمی تبدیل شده و سازمان بزرگی در کشور پشت سر قاچاقچی ارز ایستاده و می گوید 2 درصد کمتر از نرخ آزاد ارز ارائه می کند در صورتی که بانک مرکزی باید الگوی مملکت باشد.

وی با اشاره به سخنان وزیر اقتصاد مبنی بر عدم ارز کافی در کشور اظهار داشت: ما به مجلس و رئیس جمهور رای ندادیم تا تیم اقتصادی به مردم دروغ بگویند.

غنیمی فرد در خاتمه گفت: تنها یک مطلب مهم است و آن برپا نگه داشتن کشور ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد