اخبار کوتاه شهرقدس/ مشکلات 210 خانواده شهید در قدس بررسی شد

اخبار کوتاه قدس/
مشکلات 210 خانواده شهید در قدس بررسی شد
قس - خبرگزاری مهر: سرپرست شهرداری قدس از اهتمام ویژه مدیران شهری بر تکریم خانواده های معظم شهدا و جانبازان خبر داد و گفت: در این زمینه مشکلات 210 خانواده شهید در این شهرستان بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن چیبایی با اشاره به اینکه تکریم خانواده های شاهد و ایثارگر اصل مهمی در برنامه های شهرداری قدس محسوب می شود، اظهار داشت: در زمینه با 210 نفر از خانواده های معظم شهدا و ایثارگر بازدید و مشکلات آنها بررسی شد.

وی افزود: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگر تکریم این افراد به‌عنوان یک اصل مهم و ضروری در برنامه‌های مدیران شهرداری قدس پیش‌بینی شده است.

این مسئول عنوان کرد: هم اکنون طی یک دوره مسئولین شهرداری با 210 نفر از خانواده های شهدا و ایثارگران محلات مختلف شهرقدس دیدار داشته اند که طبق ارزیابی‌های انجام شده این بازدیدها تاثیر بسزایی در تقویت روحیه و رسیدگی به مطالبات حقوقی، مادی و معنوی این بزرگواران دارد.

عملکرد سه ماه امور ایثارگران شهرداری قدس اعلام شد

خانواده های شاهد و ایثارگر و آزاده سرمایه هر نسلی محسوب میشوند که توجه به این امر باید در هرجامعه ایی نشر پیدا کند که در این راستا امور ایثارگران شهرداری قدس نیز در راستای ارج نهادن به این افراد، اقدامات ویژه ای را در نظر گرفته است.

تکریم و تجلیل از ایثارگران شاغل در شهرداری و سازمانهای تابعه، پیگیری حق بیمه فرزندان ایثارگر، پیگیری مشکل جانبازان معزز، پیگیری 523 مورد امور مراجعین ایثارگر به شهرداری قدس در خصوص پروانه های ساختمانی و خدمات دیگر؛ برگزاری یادواره شهید حاج قاسم اصغر فرمانده گردان تخریب لشکر با همکاری ستاد یادواره شهرستان، برگزاری مراسم ولادت ثامن الائمه حضرت امام رضا(ع) با همکاری هیات رزمندگان، برگزاری یادواره 450 شهید شهرستان، در مسجد جامع، پرداخت 15 روز حقوق تمامی جانبازان و آزادگان شاغل در شهرداری و سازمانهای تابعه به عنوان پاداش و دیدار با تعداد 210 نفر از خانواده های معظم شهدا و ایثارگر شهرستان قدس بخشی از اهم اقدامات امور ایثارگران شهرداری قدس است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد