پرفروش‌ترین تبلت ویندوز 7در بازار computer pc

پرفروش‌ترین تبلت ویندوز در بازار


تبلت ویندوز ۷ ام اس آی با فروش بیش از ۲۰۰ عدد در ماه به عنوان یکی از پرفروش‌ترین تبلت‌های بازار شناخته شد.
معراج هلشی - کارشناس فروش محصولات رایانه‌ای - در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این مطلب، اظهار کرد: این تبلت که دارای ۴ گیگابایت رم از نوع DDR۳ و کارت گرافیک AMD HD۶۲۵۰ و هارد جامد یا همان SSD با ظرفیت ۳۲ گیگابایت از برترین تجهیزات برای یک تبلت برخوردار است.

وی ادامه داد: در تست‌های انجام شده به‌راحتی از پس نرم‌افزارهای اتوکد ۲۰۱۲ و فتوشاپ CS۵ برآمده و قابلیت نصب ویندوز ۸ با ورژن های مختلف را داراست.

این کارشناس گفت: پنل این دستگاه دارای تکنولوژی IPS بوده که کنتراست تصویر را بصورت قابل توجهی بالا می‌برد، از دیگر قابلیت های خوب این دستگاه دارا بودن خشابی سیم کارت است که آن را به یکی از محبوب‌ترین تبلت ویندوزی بازار ایران تبدیل می‌کند که از تمام اپراتورهای داخلی پشتیبانی می‌کند.

هلشی اظهار کرد: این دستگاه داری پورت USB است که از هر Device خارجی پشتیبانی می‌کند. از دیگر قابلیت‌های مهم این دستگاه تکنولوژی TPM است که از یک چیپ سخت‌افزاری برای کدگذاری برروی دیتاهای مختلف برخوردار است که این قلبلیت را به کاربر می‌دهد که اطلاعات امنیتی خود را از دسترس دیگران خارج سازند.

این کارشناس گفت: از لحاظ قیمتی به دلیل انحصاری بودن محصولات ام اس آی در ایران به قیمتی بسیار مناسب از طرف شرکت ماتریس عرضه می‌شود. قیمت دلاری این دستگاه ۵۹۰ دلار است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد