نرم افزار های مشابه TeamViewer


نرم افزار TeamViewer یکی از بهترین و پر سرعت ترین نرم افزار ها در زمینه Remote Control میباشد که به صورت کاملا رایگان در اختیار عموم کاربران قرار گرفته است. از مزیت های چشمگیر تیم ویور در ایران میتوان به رایگان بودن و سرعت متناسب آن در کار اشاره نمود. اما متاسفانه چندی پیش شرکت نرم افزاری تیم ویور ایران را تحریم کرد. از اینرو بسیاری از افرادی که تا به حال از نرم افزار Team Viewer برای پشتیبانی مشتریان خود استفاده میکردند با خلع بزرگی در زمینه پشتیبانی از راه دور مواجه شده اند. همین امر سبب شد تی ام ال منیجر تصمیم بگیرد تا فهرستی از نرم افزارهای شبیه تیم ویور را به شما عزیزان ارائه دهد.

نرم افزارهای مشابه با تیم ویور
به طور کلی در زمینه Remote Control نرم افزار های زیادی توسعه داده شده است که در ادامه به برخی از پرطرفدار ترین این نرم افزار ها اشاره خواهم نمود. البته قبل از شروع، به کاربران ویندوز 10 نرم افزار داخلی خود ویندوز 10 در زمینه Remote Control یعنی Quick Assist را پیشنهاد میدهم چراکه یک نرم افزار بسیار عالی و پر سرعت میباشد.

گفتنی است که نرم افزار Quick Assist بسیاری از ویژگیهای نرم افزار Team Viewer را ندارد اما باز هم گزینه خوبی مخصوص کاربران ویندوز 10 محسوب میشود. برای یادگیری نحوه کار کردن با نرم افزار Quick Assist به آموزش Quick Assist مراجعه کنید.

نرم افزار AnyDesk
نرم افزار AnyDesk یک برنامه پر سرعت در زمینه کنترل سیستم های کامپیوتری از راه دور میباشد که از ویژگی های بارز این برنامه میتوان به اجرای بدون نصب برنامه اشاره نمود

نرم افزار AnyDesk به شما اجازه میدهد تا به کلیه برنامه ها و فایلهای کامپیوتر خود از هر جای دنیا متصل شوید بدون اینکه نرم افزاری را روی سیستم عامل خود نصب کنید.

از دیگر ویژگیهای نرم افزار AnyDesk میتوان به کنترل صفحه دسکتاپ با استفاده از مرورگر اشاره نمود. برای انجام اینکار کافیست URL مربوط به دسکتاپ خویش را برای فرد مورد نظر خود بفرستید سپس آن فرد میتواند بدون هیچ مشکلی به دسکتاپ شما دسترسی پیدا کند.

از ویژگیهای بارز نرم افزار AnyDesk دسترسی بی نظیر (Unattended Access) است. ویژگی Unattended Access به شما اجازه میدهد بدون هیچ گونه دخالتی از سوی کاربر به محض روشن شدن کامپیوتر به آن متصل شوید.

نرم افزار AnyDesk همانند نرم افزار TeamViewer نیاز به انجام تنظیمات Port Forwarding ندارد و شما میتوانید بعد از نصب این نرم افزار از هر جای دنیا به سیستم مورد نظر خود متصل شوید.

نرم افزار AnyDesk همانند نرم افزار TeamViewer از دو نسخه Personal و Commercial پشتیبانی میکند که برای استفاده های شخصی میتوانید از نسخه رایگان آن یعنی نسخه Personal استفاده کنید.

#نرم_افزار_های_مشابه_TeamViewer
#برنامه_های_شبیه_تیم_ویور
#برنامه_های_جایگزین_Team_Viewer

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد