فرماندار قدس: انحلال شورای اسلامی شهر قدس در دستورکارقرارمی گیرد

انحلال شورای اسلامی شهر قدس در دستور کار قرار می گیرد
استان تهران - شهرستان قدس - معاون عمرانی استاندار تهران گفت: در صورت انجام نشدن اقدام عملی از سوی شورای اسلامی شهر قدس برای حل مشکلات و معضلات مدیریت شهری، درخواست فرماندار برای انحلال این شورا در دستور کار استان قرار می گیرد.

ادامه مطلب ...

گرفتن عکس با ویندوز میدیا پلیر

گرفتن عکس با ویندوز میدیا پلیر

شاید تا بحال با نرم افزارهای دیگری این کار را انجام می دادید ولی در حقیقت

با خود مدیا پلیر ویندوز نیز می توان عکس گرفت.
برای این کار کافیست در حین پخش فیلم کلیدهای Ctrl +I را بزنید.
پنجره ذخیره تصویر باز می شود.حالا می توانید تصویر گرفته شده را ذخیره کنید.

برای بهتر شدن عکس مورد نظر ابتدا فیلم را استوپ نمائید سپس Ctrl +I

را بزنید

خطوط را "خرچنگ قورباغه" می بینید؟ فرار نکنید.

خطوط را "خرچنگ قورباغه" می بینید؟ فرار نکنید.
بسیاری از افراد هنگام مواجهه با صفحات فارسی ای که در آنها بجای حروف درست فارسی اشکال عجیب غریب دیده می شوند، به سرعت سایت را ترک می کنند. البته این را ه مناسبی برای تنبیه طراحان صفحات وبی است که در صفحه وب خود این مشکل را دارند. ولی چنانچه بخواهید می توانید، احتمالا صفحه را درست کنید. کلیک راست موس را فشار دهید، از صفحه باز شده، گزینه encoding را انتخاب کنید. برای درست دیدن صفحات فارسی، یکی یکی گزینه های زیر را انتخاب کنید تا ببینید، کدامیک جواب می دهد: Windows (Arabic) Windows (Western) UTF-8 یعنی ابتدا از گزینه، encoding، windows(Arabic) را انتخاب کنید، اگر صفحه درست شد که هیچ ولی اگر درست نشد،‌ مجددا کلیک راست کرده encoding و سپس windows (western) را انتخاب کنید، اگر صفحه درست شد که هیچ ولی اگر درست نشد، گزینه سوم (یعنی UTF-8) را امتحان کنید.

خدا کجاست؟

خدا کجاست؟


  به دنبال خدا نگرد،
خدا در بیابان های خالی از انسان نیست
خدا در جاده های تنهای بی انتها نیست
به دنبالش نگرد

خدا در نگاه منتظر کسی است که به دنبال خبری از توست
خدا در قلبی ست که برای تو می طپد
خدا در لبخندی است که با نگاه مهربان تو جانی دوباره می گیرد



خدا آن جاست
در جمع عزیزترین هایت
خدا در دستی است که به یاری می گیری
در قلبی ست که شاد می کنی
در لبخندی ست که به لب می نشانی
خدا در بتکده و مسجد نیست
گشتنت زمان را هدر می دهد
خدا در عطر خوش نان است
خدا در جشن و سروری است که به پا می کنی
خدا را در کوچه پس کوچه های درویشی و دور از انسان ها جست و جو مکن
خدا آن جا نیست

او جایی است که همه شادند
و جایی است که قلب شکسته ای نمانده
باید از فرصت های کوتاه زندگی، جاودانگی را جُست
زندگی چالشی بزرگ است
مخاطره ای عظیم
فرصتِ یکّه و یکتای زندگی را
نباید صرف چیزهای کم بها کرد
چیزهای اندک که مرگ آن ها را از ما می گیرد
زندگی را باید صرف اموری کرد که مرگ نمی تواند آن ها را از ما بگیرد
زندگی کاروان سرایی ست که شب هنگام در آن اطراق می کنیم
و سپیده دمان از آن بیرون می رویم
فقط چیزهایی اهمیت دارند
چیزهایی که وقت کوچِ ما از خانۀ بدن با ما همراه باشند
همچون معرفت بر خدا

دنیا چیزی نیست که آن را واگذاریم
دنیا چیزی است که باید آن را برداریم و با خود همراه کنیم
سالکان حقیقی می دانند که همه آن زندگی باشکوه هدیه ای از طرف خداوند و بهره خود را از دنیا فراموش نمی کنند
کسانی که از دنیا روی برمی گردانند
نگاهی تیره و یأس آلود دارند
آن ها دشمن زندگی و شادمانی اند

خداوند زندگی را به ما نبخشیده است تا از آن روی برگردانیم
سرانجام خداوند از من و تو خواهد پرسید: آیا «زندگی» را «زندگی کرده ای؟

مشاهده چهره خود در ۲۰ سال آینده با ProphecyMaster.v.1.1

مشاهده چهره خود در ۲۰ سال آینده با ProphecyMaster.v.1.1
دسته بندی: ابزارهای مفید, ویرایشگر تصویر




Prophecy Master نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران می توانند تصویر خود در ۲۰ سال بعد در آینده را مشاهده کنند. به کمک این نرم افزار کاربران به راحتی می توانند تنها با وارد نمودن تصویر چهره خود به برنامه و یک کلیک خود در مقابل آینه ای پس از ۲۰ سال مشاهده کنند. این نرم افزار با استفاده از تکنیک های گرافیکی موجود در خود به راحتی تصویر مورد نظر را ۲۰ سال پیرتر از آنچه که اکنون است می نماید. استفاده از این نرم افزار به راحتی برای همه کاربران امکان پذیر می باشد زیرا این نرم افزار از گزینه ای برای انجام تنظیمات برخوردار نمی باشد. تنها وارد نمود یک عکس به برنامه ( ترجیحا عکس از نمای رو به رو ) و کلیک نمودن بر روی کلید …


دانلود با حجم ۶٫۵ مگابایت

پسورد : www.masterdl.com

دانلود نرم افزار تجربه آرایشگری مجازی


دانلود نرم افزار تجربه آرایشگری مجازی

با توجه به پشرفت هایی که در صنعت رایانه ها و مخصوصات نرم افزارهای کامپیوتری انجام پذیرفته امروزه دسته بندی نرم افزارها هم با گسترش زیادی روبه رو شده که نسبت به سال های قبل فوق العاده بوده است. برای نمونه امروز نرم افزارهایی وارد دسته بندی ها شده اند که از آن ها به عنوان یک آرایشگر حرفه ای بهره می برند. این آرایشگرهای مجازی این امکان را به کاربران می دهند تا با ویرایش قسمت های مختلف صورت آن ها را به یک عکس کاملا زیبا و جذاب تبدیل کنند. Beauty Guide یکی از همین ابزارهاست که به واسطه داشتن قابلیت های متعدد در زمینه رتوش عکس ها می تواند به عنوان یک دستیار به کاربران امکان یک آرایش حرفه ای را دهد.

از جمله خصوصیات این نرم افزار می توان به موارد همچون تغییر رنگ چشم ها ، تغییر رنگ لب ها ، حذف چین و چروک ها موجود در صورت و ده ها گزینه دیگر اشاره کرد. این قابلیت ها در یک محیط ساده اما جذاب کنار هم جمع شده اند تا کاربر بتواند با کمی حوصله و سلیقه عکس های شخصی که از صورت گرفته شده است را با آرایش به خروجی جذاب تری تبدیل کند. Beauty Guide با حجم بسیار مناسبی که دارد گزینه ی خوبی برای روتوش تصاویر است ؛ پس ما آن را به شما پیشنهاد می دهیم.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Beauty Guide:
- آرایش کامل صورت با استفاده از این ابزار
- تغییر رنگ و حالت لب ها
- حذف چین و چروک های موجود در تصاویر
- تغییر رنگ و حالت چشم ها
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- اضافه کردن افکت های آرایشی به تصاویر
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

افزودن پسورد دوم برای ورود به ویندوز XP:

افزودن پسورد دوم برای ورود به ویندوز XP:
در ویندوز XP می توانید قبل از فعال شدن هر حساب کاربری ( USER ) ها پسورد دیگری قبل از همه این ها قرار دهید . انتخاب این پسورد سبب خواهد شد تا دیگران قبل از ورود به ویندوز از دو سپر امنیتی عبور کنند. برای اضافه نمودن این پسورد به ویندوز مراحل زیر را دنبال کنید :
1)در کادر محاوره ای RUN عبارت Syskey را تایپ کنید و سپس OK کنید .
2)در پنجره ظاهر شده با سر برگ Securing the Windows XP Account Database روی گزینه Update کلیک کنید.
3)حال در قسمت Password Startup پسورد دلخواه خود را وارد کنید و پنجره را با OK ببندید.
4) در صورت لزوم می توانید در قسمتSystem Generated Password پسورد را بر روی Floppy Disk ذخیره نمائید تا فقط با استفاده از آن قادر به عبور باشید. از این پس زمانی که سیستم روشن و یا ریبوت شود . پسورد امنیتی قبل از ورود به حساب های کاربری ظاهر می شود و برای ورود از شما پسورد در خواست می کند.
( توجه: اگر پسورد را سه مرتبه اشتباه وارد کنید سیستم ریبوت می شود.)

راههای تشخیص خرابی‌ رایانه

راههای تشخیص خرابی‌ رایانه
 کاربرانی که همه کارهای روزمره خود را به گونه‌ای با رایانه‌ انجام می‌دهند و بدون استفاده از آن،‌ زندگی برایشان سخت است، از اهمیت سالم بودن رایانه و قطعات آن اطلاع کافی دارند. 


این کاربران بخوبی درک می‌کنند از دست دادن اطلاعات ذخیره شده روی هارد‌دیسک چه آسیب‌هایی را به‌دنبال دارد.

اگر خوش شانس باشید هنگام بروز خرابی در یکی از قطعات سخت‌افزاری رایانه اطلاعات شما تنها تا زمانی که قطعه معیوب را تعویض کنید، در دسترس نخواهد بود و چنانچه بدشانس باشید، پس از رفع عیب و تعویض قطعات معیوب نیز به اطلاعات خود دسترسی نخواهید یافت، که بروز چنین شرایطی کاملا جبران‌نا‌پذیر است، زیرا حتی در صورتی‌که از اطلاعات رایانه خود طی روز یا هفته گذشته نیز یک نسخه پشتیبان تهیه کرده باشید، باز هم برخی اطلاعات و زمان صرف‌شده برای کسب و جمع‌آوری آنها را از دست داده‌اید.

بخصوص که این اطلاعات ثبت شده درباره مشتریان در همان روز، اطلاعات مالی آنها و ... باشد که از دست دادن آنها می‌تواند به‌طور کل روال کاری شما را با مشکل مواجه کند.

تست پایداری

نرم‌افزار قدرتمند Burn InTest ابزاری بسیار موثر و کارآمد برای تست قطعات و سخت‌افزارهای رایانه شما در شرایط مختلف کاری است.

به کمک این نرم‌افزار می‌توانید عملکرد قطعات در شرایط کاری واقعی را شبیه‌سازی کرده و با گذراندن مدت زمانی بسیار کوتاه، نتیجه عملکرد آنها در طولانی مدت را مشاهده کنید!

این شبیه‌سازی به شما این امکان را می‌دهد تا از بروز خرابی‌های احتمالی آگاه شوید و پیش از هرگونه آسیب‌دیدن قطعات، خود نسبت به تعمیر یا تعویض آنها اقدام کنید تا ریسک از دست‌دادن اطلاعات را به صفر برسانید.

از فرق سر تا نوک‌پا!

با نرم‌افزار Burn InTest می‌تواند تمامی قطعات رایانه شما را تست و بررسی کند.

قطعات مختلفی از جمله پردازنده مرکزی، هارد‌دیسک، حافظه رم، درایوهای نوری، کارت صدا، کارت گرافیک دوبعدی و سه‌بعدی، اتصالات شبکه، چاپگر و ... برخی از این قطعات به‌شمار می‌روند.

همچنین در صورتی که شما قطعه‌ای را در اختیار داشته باشید و ابزارهای لازم برای تست آن در این نرم‌افزار وجود نداشته باشد، می‌توانید به کمک قابلیت ساخت پلاگین که در این برنامه گنجانده شده است، چگونگی عملکرد و مراحل تست قطعه مورد نظر را در برنامه مشخص کنید، سپس به تست آن در محیطی شبیه‌سازی شده بپردازید.

روش کار بسیار آسان، پشتیبانی از قابلیت چاپ و ذخیره نتایج روی هارد‌دیسک، پشتیبانی از سخت‌افزارها و سیستم‌های‌عامل‌ 64 بیت، قابلیت اجرا از روی حافظه‌های فلش ، نمایش تمام اطلاعات سخت‌افزارهای مورد استفاده در رایانه، پشتیبانی از قابلیت تست همزمان 20 هارد‌دیسک و درایو نوری و بسیاری از امکانات دیگر از ویژگی‌هایی این نرم‌افزار است.

نرم‌افزار فوق در دو نسخه استاندارد و حرفه‌ای با قابلیت اجرا روی نسخه‌های 32 و 64 بیت سیستم‌عامل ویندوز قابل استفاده است و می‌توانید نسخه‌ای از آن را با مراجعه به لینک زیر دانلود کنید:

http://www.passmark.com/download/bit_download.htm

توجه: برای استفاده از این نرم‌افزار در سیستم‌عامل لینوکس نیز می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

http://www.passmark.com/download/bitlinux_download.htm

ایمیل هایتان را رمزگذاری کنید

ایمیل هایتان را رمزگذاری کنید
جام جم آنلاین: حتی اگر اطلاعات حساسی مانند شماره‌های امنیتی، اطلاعات حساب بانکی و... را ایمیل نمی‌کنید، باید درباره رمزگذاری چیزهایی بدانید.


علاوه بر دسترسی به محتوا و ضمیمه‌های ایمیل ، در صورتی که نتوانید بخوبی ایمنی را رعایت کنید، یک فرد سوءاستفاده‌کننده می‌تواند اطلاعات ایمیل شما را برباید.

ادامه مطلب ...

عضو شوید شارژ بگیرید !

گزارش جوان آنلاین از تبلیغات اینترنتی
عضو شوید شارژ بگیرید !
گپ و گفتگو در دنیا اینترنت این روزها خیلی مد است.اگر کسی ایمیل نداشته باشد یا در یکی از سایت ها صفحه اینترنتی شخصی نداشته باشد یک جور هایی بی سواد به حساب می آید.
جوان آنلاین: گپ و گفتگو در دنیا اینترنت این روزها خیلی مد است.اگر کسی ایمیل نداشته باشد یا در یکی از سایت ها صفحه اینترنتی شخصی نداشته باشد یک جور هایی بی سواد به حساب می آید.

خیلی از سایت های فارسی فضا های اینترنتی را برای افراد مختلف ایجاد کرده اند تا این افراد بتوانند در فضای اینترنت دوست های اینترنتی داشته باشند و مطالب روز را برای یکدیگر به اشتراک بگذارند.

البته در ابتدا که می خواهید عضو چنین سایت هایی شوید تعهد می دهید که مطالب غیر اخلاقی و مخلاف نظام جمهوری اسلامی در صفحه شخصی خود ننویسید.

بیشتر چنین سایت هایی فضایی جهت دانلود را به کاربران خود تعلق می دهد.البته در این بین بیشتر دانلود ها مربوط به آهنگ های غیر مجاز است.

رقابت در بین چنین سایت هایی بسیار بالا است و به هر طریق و با هر نوع تبلیغی اقدام به جذب کاربران اینترنتی می کنند.

در سایت (پ) که فضایی برای گفتگو در بین کاربران ایجاد کرده است با تبلیغ جالبی روبه رو شدیم :

"عضو شوید و شارژ ایرانسل یا همراه اول رایگان بگیرید"

کنجکاو شدیم تا ببنیم شرایط عضویت و دریافت شارژ به چه شکلی است.

اگر شخصی با چنین تبلیغی رو به رو شود ابتدا فکر می کند با عضویت خیلی سریع شارژ رایگان دریافت می کند اما این طور نیست.

اگر شخصی عضو این سایت شود در صورتی که ۳۵ نفر را برای عضویت معرفی کند می تواند شارژ ۱۰۰۰ تومانی دریافت کند.

دنیای تبلیغات شاید دنیای کلک باشد تا هر کس سود بیشتر ببرد اما به چه قیمتی؟!