چطور عکس مجانی چاپ کنیم ؟

چطور مجانی چاپ کنیم و یا تخفیف بگیریم ؟

http://www.axprint.com/Signup/?IN=57653NE

عکس پرینت چیست ؟

عکس پرینت اولین سرویس چاپ اینترنتی در ایران است. شما در عکس پرینت می توانید با عکسهای خودتان علاوه بر سفارش چاپ عکس، محصولات متنوعی مثل تقویم، کارت تبریک و کتاب عکس طراحی کنید و سفارش خود را چاپ شده در آدرس خود دریافت کنید.

سایت عکس پرینت سرویس اینترنتی ذخیره، اشتراک و چاپ عکسهای دیجیتال است که توسط شرکت مهندسی داده بان سامانه (تاسیس 1383، شماره ثبت : 234571) از گروه شرکتهای خانه چاپ و طرح ارائه می شود. همه عملیات توسعه و نگهداری سایت و همچنین چاپ و ارسال عکسهای چاپ شده توسط شرکت داده بان سامانه و با همکاری شرکت خانه چاپ و طرح و در م

حل شرکت انجام می شود.
این سرویس اول بار در سال ۱۳۸۰ راه اندازی شد و نسخه ای که هم اکنون در دسترس است در فروردین سال ۱۳۸۷ ارائه گردیده است. در این سالیان ما آموختیم تا مشکلات پرداخت الکترونیک و اینترنت پرسرعت نباید مانع ارائه سرویس به مشتریان عزیز شود. امروز دیدگاه ما بالاخره ثابت شد و با در دسترس بودن زیرساختهای مورد نیاز مصمم شده ایم تا خدمتی در خور خاطرات زیبای شما که در قاب عکس ها ثبت شده است ارائه دهیم.
ما می خواهیم نگهداری و اشتراک و چاپ عکس را برای شما، دوستان و یا خانواده به یک تجربه ساده، لذت بخش و حتی سرگرم کننده تبدیل کنیم و در این تجربه همراه شما باشیم. شما می توانید از این روش برای در تماس بودن با دوستانتان استفاده کنید. تصویر لبخند یک کودک شیرین برای مادر بزرگ یا تصاویر سفر کوهستان برای همکلاسی ها خاطراتی است از لحظات ناب زندگی. شاید بشر از اولین روزها باخلق تصاویرمی کوشید این لحظات را جاودانه کند. امروز با توسعه حیرت آور تکنولوژی عکاسی دیجیتال میلیونها نفر در سراسر جهان لحظات ناب را ثبت می کنند. امیدواریم بتوانیم وسیله ای را فراهم کنیم که شما با اشتراک این خاطرات و لحظات، دل دوستان و خانواده را شاد و خرم کنید.

عکس پرینت چیست؟
عکس پرینت عکاسخانه اینترنتی شماست. شما با عکس پرینت بدون نیاز به اینکه از خانه خارج شوید می توانید عکسهای خود را سفارش چاپ بدهید و یا از عکسهای خود محصولات متنوع عکس پرینت مثل کتاب عکس، کارت تبریک، تقویم شخصی و ... را به صورت آنلاین طراحی و سفارش چاپ بدهید روال استفاده از سایت عکس پرینت به ترتیب زیر است:
1. آپلود: شما در عکس پرینت فضایی اختصاصی و محرمانه دارید که می توانید عکسهای خود را بدون هیچ محدودیتی در آنجا برای همیشه آرشیو کنید. برای سفارش عکس در عکس پرینت شما ابتدا باید عکسهای خود را در عکس پرینت آپلود کرده باشید. آپلود عکسها در عکس پرینت با ابزارهایی که در اختیار شما قرار داده شده است آسان است..

2. اشتراک: شما می توانید دوستان و خانواده را به سایت دعوت کنید و به طور اختصاصی یک آلبوم را با آنها به اشتراک بگذارید. اینگونه در یک فضایی امن و مطمئن از خاطرات خود لذت ببرید.

3. سفارش: شما می توانید با عکسهایی که خودتان در عکس پرینت آپلود کرده اید و یا عکسهایی که دوستانتان با شما به اشتراک گذاشته اند از هر نقطه ای از دنیا به راحتی و در کنار خانواده سفارش چاپ عکس بدهید. همچنین می توانید با این عکسها محصولات متنوع عکس پرینت را آنلاین و مطابق با سلیقه خودتان طراحی کنید و از آنها سفارش چاپ بدهید.

4. ارسال: سفارشهای شما در کوتاه ترین زمان ممکن با بهترین کیفیت چاپ و تحویل پست پیشتاز می شود. پست پیشتاز سفارش های شما را در هرجای ایران که باشید درب منزل به شما تحویل می دهد

نظرات 1 + ارسال نظر
سینا 1390/02/19 ساعت 22:04 http://flu.orq.ir

186419752377171716471547به نام خدا
سلام دوست عزیز
دانلود رایگان کتب و جزوات و فایلهای آموزشی
فایلهای جذاب و مهیج
www.flu.ORQ.ir
www.flu.sub.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد