تعداد وب سایت های بدخواه دوبرابر شده است

تعداد وب سایت های بدخواه دوبرابر شده است

در مقایسه با سال گذشته تعداد وب سایت های بدخواه از دو برابر بیشتر شده است، شرکت امنیتی WebSence عنوان کرد 90 درصد تمام ایمیل های ناخواسته شامل لینک هایی به سایت های Spam و بدخواه هستند و احتمال آلوده شدن کاربران وبی که بدنبال اخبار فوری هستند به 22 درصد رسیده است.

اپل به دلیل نشت اطلاعات کاربران تحت تعقیب قضایی قرار می گیرد

اپل و طراحان چندین نرم افزار محبوب iPad و iPhone در معرض این اتهام قرار دارند که اطلاعات کاربران را بدون رضایت آن ها به گروه های ثالث همچون صاحبان آگهی منتقل کرده اند.

با توجه به دو پرونده قضایی که در ایالت متحده هم اکنون در جریان است، سه شرکت Weather Channel ، Dictionary.com و Backflip Studios اطلاعات کاربران را به طور مرتب از طریق نرم افزارهای خود رد و بدل می کنند. طرح دعوی پس از آن صورت گرفت که وال استریت ژورنال در سلسله تحقیقات خود متوجه شد، جریان اطلاعات به طور گسترده ای در میان دو پلت فرم iOS اپل و سیستم عامل با منبع باز Android پشتیبانی شده توسط گوگل صورت می گیرد.

گروهی از وکلای شاکی در این پرونده مدعی اند اپل اقدامات مکفی و مقتضی لازم را جهت اعمال سیاست های امنیتی خود به عمل نیاورده است و اعلام کرده اند، پرونده مشابهی را نیز علیه شرکت گوگل خواهند گشود. یکی از این وکلاء متعلق به شرکت Kamberlaw می گوید :» کاربران مصرف کننده بدون آنکه متوجه باشند اطلاعات خود را در اختیار آن ها قرار می دهند.»
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد