قرآن چینی رسید!

ریاست جمهوری به خبرنگاران قرآن چینی هدیه داد! 

در مراسم صبح دیروز که به همت وزارت ارشاد و معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور در محل مجلس قدیم برگزار شد، رییس جمهور ضمن سخنرانی، از تلاش های یک ساله اهالی رسانه تقدیر و تشکر کرد. 

قاصد:در حاشیه این دیدار نیز قرآنهای دیجیتالی به خبرنگاران و مسئولان رسانه ها اهدا شد که طی هفته های اخیر انتقادات فراوانی درباره این محصول کشور چین به وجود آمده است.

معاون سازمان دارالقرآن‌ الکریم نیز با اشاره به اشکالات قرآن‌ های چاپ شده‌ ای که از کشور چین وارد ایران شده است، تأکید کرده بود که برای چاپ و صحافی قرآن شرایط خاصی وجود دارد که در کشورهای غیراسلامی، آن شرایط رعایت نمی‌شود اما همچنان قرآنهای پر نقش و نگار چاپ چین در بازار ایران به وفور یافت می شود.

یکی از مواردی که باعث شده قرآنهای چاپ چین در کشورمان محبوبیت داشته باشند، استفاده از تکنولوژی های جدید است به گونه ای که بسته بندی نفیس حاوی قرآن کریم شامل یک جلد قرآن کریم، یک قلم الکترونیکی برای قرائت آن، بند قلم، کابل usb و هندزفری است.

با توجه به اینکه این قلم الکترونیکی به گونه طراحی شده که تنها این نوع نسخه از قرآن کریم را قرائت می کند، مردم عملا مجبور به استفاده از قرآنهای چاپ کشور چین هستند.

حال جای تعجب است که چگونه مسئولان معاونت ارتباطات نهاد ریاست جمهوری و وزارت ارشاد، از چنین موضوعی اطلاع نداشته و به اهالی رسانه که به کوچکترین موضوعی حساس هستند، این قرآنها را هدیه داده اند.


گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:ghasednews.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد