لپ تاپ موسیقیدان ایسوس!

لپ تاپ موسیقیدان ایسوس! 

نوت‌بوک‌های سری N شرکت Asus از جمله محصولات این شرکت است که برای علاقه‌مندان به صدا و تصویر ساخته شده است. در طبقه‌بندی که شرکت اسوس برای نوت‌بوک‌های خود انجام داده است این سری نوت‌بوک در رده محصولات Multimedia قرار می‌گیرد. سری N در مدل‌های مختلف به بازار ارائه می‌شود که یکی از محبوب‌ترین آن‌ها N53 است که خود در هفت مدل به بازار ارائه می‌شود.



در این میان مدل N53jfاز جمله مدل‌هایی است که دو فاکتور قیمت و کارایی به خوبی در آن رعایت شده است. این نوت‌بوک با مدل‌های مختلفی از پردازنده‌های اینتل سری Core i5 و Core i3 به بازار ارائه می‌شود تا نیاز طیف وسیعی از کاربران را بر‌اورده کند.

بر‌اساس اطلاعات ارائه شده در سایت رسمی شرکت اسوس، این نوت‌بوک از چیپ‌ست H55 شرکت اینتل بهره می‌برد که در کنار پردازنده‌گرافیکی GeForce GT425M زوج خوبی را برای پردازش‌ها بوجود می‌آورند. N53jf مجهز به دو اسلات حافظه با قابلیت پشتیبانی از حداکثر 8 گیگابایت است که این موضوع نیاز افراد سخت‌گیر را بر‌اورده می‌کند (البته وجود حافظه بیشتر با وجود پردازنده‌های Core i5 و Core i3 نتیجه چندانی ندارد).

این نوت‌بوک با صفحه‌نمایش 6/15 اینچی به بازار ارائه می‌شود اما دقت آن می‌تواند متفاوت باشد در بعضی مدل‌ها این صفحه‌نمایش از حداکثر دقت 768×1366 پیکسل و در بعضی مدل‌ها از دقت 1080×1920 پیکسل پشتیبانی می‌کند (پس اگر فیلم زیاد نگاه می‌کنید حتما مدل Full HD را بخرید!). از امکانات ارتباطی این محصول می‌توان به رابط بلوتوث نسخه 2.1 با قابلیت پشتیبانی از فناوری EDR اشاره کرد (البته در سایت نوشته است که این ویژگی اختیاری است و شاید در بعضی مدل‌ها وجود نداشته باشد)، کارت شبکه‌ بی‌سیم و سیمی گیگابیتی، کارت خوان حافظه با قابلیت خواندن پنج نوع کارت حافظه، پورت USB3 و پورت E-SATA‌ (ترکیبی با USB2) اشاره کرد. البته در این میان نباید رابط قدرتمند HDMI نسخه 1.4 را فراموش کرد که امکان انتقال تصاویر سه بعدی را به کاربر می دهد پس اگر روزی پولدار شدید و تلویزیون سه بعدی خریدید می‌توانید با استفاده از رابط HDMI‌ و درایو Blu-ray Rom این دستگاه فیلم‌های سه‌بعدی را روی تلویزیون ببینید.

از ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول می‌توان به فناوری Sonic Master اشاره کرد که با همکاری شرکت معروف B&O در این محصول ارائه شده است با وجود این فناوری فرکانس‌ها قابل شنیدن افراد با دقت بیشتری پردازش می شود و صدای ارائه شده از جزییات بالاتری برخوردار است. علاوه بر این، این فناوری باعث کاهش نویز و توازن فرکانس‌ها هم می‌شود.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد