انفجار در پادگان سپاه پاسداران ۱۵ کشته و ۲۳ مجروح برجای گذاشت

کارشناس مسئول مرکز هدایت عملیات بحران اورژانس کشور از اعزام ۲۳ دستگاه آمبولانس، چهار اتوبوس آمبولانس و یک بالگرد امدادهوایی به محل حادثه انفجار در ملارد کرج و انتقال ۱۰مصدوم این انفجار به بیمارستان خبر داد.
مجتبی خالدی گفت: از ساعت ۱۳:۳۰ شنبه که انفجاری در محدوده ملارد به مرکز هدایت عملیات بحران اورژانس کشور گزارش شد، با توجه به شدت حادثه و احتمال وجود مصدومان، تا به حال تعداد ۲۳ دستگاه آمبولانس، چهار دستگاه اتوبوس‌آمبولانس و یک دستگاه بالگرد امدادهوایی به منطقه حادثه اعزام شده است.
وی افزود: تاکنون دو مصدوم این انفجار به بیمارستان البرز، سه مصدوم به بیمارستان شریعتی و ۵ مصدوم نیز به بیمارستان امام سجاد (ع) کرج منتقل شده‌اند.
خالدی با اعلام آمادگی اورژانس کشور برای امدادرسانی بیشتر به مجروحان این حادثه گفت: مرکز رسیدگی به حوادث و فوریت‌های پزشکی و مراکز درمانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آمادگی صد درصد قرار دارند.

——————————

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران از به شهادت رسیدن ۱۵ نفر در انفجار یکی از پادگان‌های سپاه در اطراف تهران خبر داد.
سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به وقوع انفجار مهیب در یکی از پادگانهای سپاه در اطراف تهران گفت: این انفجار به دلیل جا به جایی مهمات رخ داده که در اثر این حادثه ۱۵ نفر شهید و عده‌ای نیز مجروح شده‌اند که حال برخی از مجروحان وخیم است.

وی افزود: در حال حاضر تیمی در حال بررسی حادثه است که اطلاعات آن متعاقبا به افکار عمومی اعلام می‌شود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد