داستان های سکسی

نمی دونم تا بحال داستان های سکسی رو خوانده اید یا نه !؟
به نظر می رسه اگر اهل گشت و گذارهای اینترنتی باشید با این داستان ها برخورد کرده اید و به احتمال زیاد هم یکی از این داستان ها را مطالعه کرده اید.

سوال مهم و اساسی این هست که چه کسانی و به چه منظوری این داستان ها را می نویسند !؟

عمده مسائل و نقاط حساس و قابل تامل در این نوع داستان ها ؛ سکس و خیانت به همکار و خویشان و همسایه و یا حتی مادر-خواهر-عمه-خاله را شامل می شوند.
خوب با توجه به این موضوعات ؛ اهداف نویسنده و یا بهتره بگم نویسندگان این گونه داستان ها چیست؟ مطئنا" هدف سرگرم کردن و لذت بخشی و یا ایجاد حس روشنفکری و بالندگی و بلوغ در ما نیست !
تا بحال فکر کرده اید که هدف از اینگونه داستان های کوتاه و آنی و خیانت ؛ آنهم (اکثر اوقات) با محارم چیست ؟

سکس با محارم و خیانت و به دوستان و همسایگان و آشنایان و یا حتی همجنس بازی (زن با زن و مرد با مرد) چرا بایستی به صورت داستان در سرتاسر اینترنت به صورت گسترده گسترش یابد و من و شما و دیگری (که ممکنه مادر و پدر و خواهر و برادر من و شما باشند ) آن را مطالعه کنند !؟

در عمده این داستانهای سکسی یک زندگی بی قید و شرط ؛ یک زندگی لذت بخش بدون مسئولیت ؛ سکس و لذت جنسی با هر کس و در هر شرایطی بدون هیچ شرم و حیایی ؛ و تن دادن به مسائل جنسی بدون هیچ مرز و قاعده و قانونی القا شده و حتی نویسندگان این گونه داستانها در صدداند تا حریم پاک خانواده را هم به سمت و سو کشانده و فریادزنند که شهوت و لذت بالاتر از هرچیزی است !!!

در اکثر داستنهایی با این گونه موضوعات دختران جوان را شهوت پران و بسیار مشتاق و زنان را گرم و گاها گداخته و سرشار از حس و میل جنسی و فاقد هرگونه مسئولیت قانونی و شرعی و وجدانی و مردان را سـرد و بی رمق نشان داده و در بسیاری از مواقع این زنان و دختران هستند که پیشنهاد داده و مردان هم از خدا خواسته قبول می کنند و یا اینکه در نبود جنس مخالف به خود ارضایی روی آورده و طوری وانمود می شود که حتما و بدون فوت وقت و درنگ بایستی این حس و شهوت ارضا شود. !!!

نویسندگان این مجموعه از داستانهای آلوده و با هدف ؛ تمام افراد جامعه را در تیرس خود قرار می دهند. برای نمونه ؛ بعضی از اینگونه داستانها بین افراد زیر رخ می دهد :
. دختر پسر عمو و دختر پسر خاله و دختر پسردایی و دختر پسر عمه و ...
به نظر شما چه اهداف و منافعی در ورای براندازی و شکستن اصول و اعتقادات حاکم بر خانواده هاست !؟

مطمئنا" نویسندگان این سری از داستانها و گسترانندگان آنها در جامعه و در نهایت افکارعمومی منتظر ماحصل و نتیجه آن هستند ؛ که بایستی ویران کننده و گسترده تر در جامعه ظهور کند.

خانواده کوچکترین و بنیادی ترین نهاد یک جامعه است.
هر رویدای که در خانواده روی دهد ؛ اگـر بررسی و علت یابی و برطرف نشود مانند یک بیماری مسری و واگیردار به تک تک خانواده ها سرایت و در نهایت بدنه جامعه را دربــر گرفته و جامعه را به سمت و سوی "نطفه هرزه" که همان رویداد اولیه در خانواده هست ؛ می کشاند.

حال نظر شما دوست عزیز را جویا می شوم که آیا ؛
داستان های سکسی سرگـرمی کوتاهی است برای من و شما یا نابودی ریشه ها !؟؟
داستانهای سکسی ؛ عواقب و اهداف !

در ادامه بحث قبلی ؛ در یک تحلیل کلی از محتوای داستانهای سکسی در اینترنت می توان گفت ،اهداف زیر از سوی بافندگان و سرایندگان آنها دنبال می شود:



اهداف اقتصادی: نویسندگان این داستانهای سکسی اهداف اقتصادی را در قالب تصویر ونوشتار وبه اشکال متنوعی از محصولات از طریق سایت های اینترنتی، شبکه های تلویزیونی، تبلیغات تصویری به هر نحو، وبلاگ ها، مجلات،کتاب ها و ... کمپانی های خود را اداره می کنند.واز این راه پولهای هنگفتی را به جیب های خود می زنند.بطوری که تجارت سکس از جمله تجارتهای مهم شمرده می شود. آنها با نوشتن اینگونه داستانها به عنوان مقدمه، دختران وزنان را عملا به فرار از خانه وبی بند وباری سوق می دهند.

اهداف اجتماعی: اشاعه ابتذال،عادی سازی روابط محرم ونامحرم،عادی سازی صحنه های خلاف اخلاق جنسی،عادی ساختن واز میان بردن قبح گناه،اشاعه رفتارهای غیر اخلاقی،روابط نامشروع،ترویج روابط غیر شرعی وغیر قانونی،عادی سازی خیانت زن ومرد به یکدیگر به عنوان مر عادی وجایز ،به سخره گرفتن اعتقادات وآداب ورسوم دینی و بی اهمیت جلوه دادن آنها،اسفاده ابزاری از سکس ،غیرت زدایی ،تضعیف باورهای دینی ،اشاعه هنجار شکنی زنان ودختران و... از جمله اهداف شوم اجتماعی آنان می باشد.

اهداف سیاسی:در بررسی علل نوشتن وتولید این گونه چرندیات می توان به سرخوردگی از امور سیاسی و روی گردانی سردمداران آنها از سیاست نیز اشاره نمود ،وهمچنین به منظور گرفتن نیروی جوان جوامع ومشغول کردن آنها ،که این امر آنها را از پرداختن به امور مهم اجتماعی وسیاسی شان باز دارد.به لحاظ آنکه سرگرم شدن بخشی از نیروی جوان جامعه به چنین اموری فرصتی برای انحراف سیاسی جامعه وفاصله گرفتن مردم از مشارکت سیاسی ودر نتیجه آماده شدن زمینه برای کسانی است که شایسته نیستند تصمیم گیری نمایند.

خلاصه آنکه این داستانها ، در واقع خیال آمال و آرزوهای درونی یا عقده های روانی نویسنده گان آنها می باشد ، که با تبادل لینکهای خود و حمایت و تبلیغ سایتهای همدیگر اهداف پلید خود را دنبال می کنند، آنها خوشبختی وسعادت انسان را در پرداختن به لذایذ و شهوتهای بی حد و حصر مادی می دانند و از ارزشهای انسانی و معنوی بسیار دور افتاده اند. وبا این کار می خواهند دیگران را نیز در مسیر خود قرار دهند.
با الهام از : رابطه دختر و پسر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد