خلاقیت در کودکان شهرستان قدس تقویت می شود


خلاقیت در کودکان شهرستان قدس تقویت می شود
قدس - خبرگزاری مهر: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قدس از برگزاری کلاسهای خلاقیت ویژه کودکان و نونهالان در این شهرستان خبر داد.
داوود حبیبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به همت این سازمان و با همکاری خـانه فرهنـگ شــهدای ســـرخ حصـار، کلاسهای خلاقــیت ویــژه کـودکان چهار تا شش سال در این شهرستان برگزار می شود.

وی افزود: بهترین روش برای حفظ خلاقیت در کودکان این است که به آنها کمک کنیم تا استعدادها، مهارتها و علایقشان شکوفا و به یکدیگر مرتبط شود.

این مسئول یادآور شد: در واقع درک و شناخت انگیزه درونی مرحله بسیار مهمی برای تشویق خلاقیت در کودکان است.

حبیبی اعلام کرد: در این راستا خانه فرهنگ شهدای سرخ حصار این سازمان در نظر دارد با برگزاری کلاسها و گارگاه های آموزشی، چگونگی شکوفایی خلاقیت کودکان و پرورش آن با متنــوع تـرین و به روزترین متـدهای آموزشــی در محیـطی شاد و سرشار از نـوآوری را در کودکان آموزش دهد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قدس عنوان کرد: از جمله مواردی که در رابطه با آموزش خلاقیت و نوآوری کودکان مورد توجه قرار گرفته، آموزش مهارتهای مختلف برای رده های سنی متفاوت است که می تواند به بالندگی و رفع مشکلات عدیده اجتماعی فرهنگی و اقتصادی کشور کمک کند.

وی اظهار داشت: آشنایی والدین با چگونگی بازی با کودکان و نقش بازی در توسعه و رشد و خلاقیت کودکان و آشنایی با ابزار بازی از نتایج شرکت در این کارگاه است.

در این زمینه علاقمــندان می تواننـد برای ثبــت نـام و کـســب اطلاعات بیشــــتر بـه خـانـه فرهنـگ شـهدای سرخ حصار مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 46844484 تماس بگیرند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد