تعرفه‌ تماس و خدمات سیم‌کارت‌های رایتل اعلام شد


  تعرفه‌ تماس و خدمات سیم‌کارت‌های رایتل اعلام شد 
نرخ تعرفه ارسال پیامک فارسی از سیم‌کارت‌های رایتل 105ریال و پیامک لاتین در این سیم‌کارت‌ها 195ریال است و تعرفه تماس تصویری از سیم‌کارت‌های رایتل، دقیقه‌ای 1495 ریال اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار سرویس ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نرخ مکالمه با سیم‌کارت‌های رایتل برای هر دقیقه 555 ریال در این شبکه، 625 ریال برای ارتباط با سایر شبکه‌ها خواهد بود. هم‌چنین نرخ سرویس پیام چندرسانه‌یی MMS برای 300 کیلوبیت 400 ریال است.

اما سرعت دسترسی به اینترنت این اپراتور برای کاربران خانگی 128 کیلوبیت بر ثانیه و برای اشخاص حقوقی 2 تا 3 مگابیت بر ثانیه قابل استفاده خواهد بود.

به گزارش ایسنا، سیم‌کارت‌های «رایتل» نسل جدید با قابلیت‌های بسیاری هستند که شاخص‌ترین آن ارتباط تصویری است که تا به امروز در کشور قابل ارائه نبود.

رایتل سه نوع سیم‌کارت دایمی، اعتباری و دیتا عرضه می‌کند که قیمت سیم‌کارت دایمی 120 هزار تومان و قیمت سیم‌کارت های اعتباری و دیتا 20 هزار تومان تعیین شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران، نسل سوم، نسلی از استانداردهای مخابرات بی‌سیم است که از طریق آن باید خدمات مکالمه تلفنی، دسترسی به اینترنت، مکالمه ویدئویی و تلویزیون همراه ارائه شود.

طبق استاندارد IMT-2000، حداقل سرعت لازم برای یک شبکه نسل سوم، 200 کیلوبیت بر ثانیه است؛ هر چند که اکنون سرعت‌های بسیار بیش‌تری در اختیار مشترکان قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، نسل بعدی یعنی نسل چهارم تلفن همراه در سال 2009 در سوئد و نروژ به راه افتاده است. شبکه نسل چهارم باید بتواند تمام خدمات مبتنی بر IP را برای لپ‌تاپ و تلفن‌های همراه فراهم کند.

چنین شبکه‌ای باید برای کاربرانی که با سرعت زیاد تحرک دارند ارتباط با سرعت 100 مگابیت بر ثانیه و برای افراد ساکن و یا پیاده ارتباط با سرعت یک گیگابیت بر ثانیه فراهم کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد