ارسال اس ام اس رایگان از طریق اینترنت – Send free SMS

ارسال اس ام اس رایگان از طریق اینترنت – Send free SMS



خدمات پیام کوتاه یا پیامک (SMS) از جمله خدماتی است که در ایران بیشتر برای تلفن های همراه به تلفن های همراه دیگر فراهم بوده است. پیام کوتاه یکی از فعالیت های پرسود برای شرکتهای مخابراتی محسوب می‌شود و پیش‌بینی می شود تا سال ۲۰۱۲ درآمد حاصل از این خدمات به ۶۷ میلیارد دلار در سال برسد.
اما این بار سایت رویان سافت طی معرفی یک سایت به شما عزیزان نیاز شما را در ارسال اس ام اس از طریق اینترنت و به صورت کاملا رایگان فراهم می کند. البته امروزه بسیاری از سایت ها هستند که امکان ارسال اس ام اس را برای شما فراهم می کنند که ما فقط به یک نمونه اکتفا کرده و از دیگر دوستان خواهشمندیم که اگر سایتی جالبتر و عمومی تر از این سایت می شناسند در قسمت نظرات برای دیگر دوستان معرفی فرمایند.



در ادامه این مطلب به معرفی چند وبسایت در این زمینه می پردازیم.


تا کنون سایت های زیادی در زمینه فرستادن اس ام اس مجانی ساخته شده اند. اما امروز قصد دارم تا بهترین سایت را در زمینه فرستادن اس ام اس مجانی برای شما معرفی کنم.

وب سایت ایرانی در این زمینه:

یکی از بهترین سرویس هایی که دوستان در قسمت نظرات نیز به آن اشاره کرده اند سیستم کاملا ایرانی آپیلو (www.opilo.com) می باشد. اُپیلو یک سرویس کاملا رایگان برای ارسال اس ام اس از روی وب (اینترنت) به موبایل های ایران است. شما می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای و به صورت رایگان به دوستان و خانواده خود در داخل ایران پیامک ارسال کنید. هزینه اس ام اس های ارسالی شما را تبلیغ دهندگان سایت تامین می کنند.

این وبسایت دارای اس ام اس های تجاری و رایگان می باشد. اس ام اس های رایگان به صورت روزانه تایین می شود و دارای محدودیت زمانی می باشد. ولی بدون تاخیر و دارای امکانات فوق العاده می باشد.

از زبان خود وبسایت آپیلو: برای استفاده از سرویس ارسال اس ام اس رایگان شما نیاز به یک شماره موبایل دارید و پس از ثبت و تائید مالکیت این شماره، می توانید روزانه به تعداد معین اس ام اس رایگان ارسال نمائید. این وب سایت متعلق به بخش خصوصی بوده و با هدف سرمایه گزاری بلند مدت بر روی فضای مجازی ایجاد گشته است. از این رو سرمایه اصلی اُپیلو کاربران این سایت و رضایت آن ها از خدمات ارائه شده می باشد.

سیستم دریافت به چه صورت کار می کند؟ سیستم اس ام اس اُپیلو به صورت هوشمند یک شماره به حساب کاربری شما اختصاص می دهد و اس ام اس های ارسالی شما با این شماره ارسال می گردند. توجه فرمائید که این شماره ممکن است تغییر کند و همیشه ثابت نمی ماند. برای اطمینان از دریافت، از دوستان خود بخواهید تا اس ام اس های پاسخ خود را به شماره ای ارسال کنند که آخرین اس ام اس شما از آن ارسال شده است. اکثر اس ام اس های سایت با شماره 3000990084 برای مخاطبان شما ارسال می شود. هنگامی که پاسخی به شماره های اُپیلو ارسال می شود، سیستم به صورت هوشمند اس ام اس دریافتی را در پنل کاربری شما نمایش می دهد.

آیا کسانی که برای من پاسخ ارسال می کنند متحمل پرداخت هزینه می شوند؟ هزینه ارسال اس ام اس به شماره های اُپیلو با هزینه اس ام اس های عادی تفاوتی ندارد و بسته به اُپراتور فرستنده متغیر است . توجه داشته باشید که این هزینه ربطی به وب سایت اُپیلو ندارد و به این سایت پرداخت نمی شود. هیچ گونه هزینه جانبی دیگری به فرستنده اس ام اس تحمیل نمی شود.

دوستان من نمی توانند به شماره شما اس ام اس ارسال کنند: این مشکل معمولا به این دلیل است که گوشی موبایل کد ایران را (+98) به ابتدای شماره های اُپیلو اضافه می کند.

از دوستان خود بخواهید هنگام ارسال پاسخ برای شما این کد را از ابتدای شماره ما حذف کنند. دوستان من به شماره شما اس ام اس ارسال می کنند ولی اس ام اس ها در پنل من نمایش داده نمی شود: از دوستان خود بخواهید که پاسخ اس ام اس های شما را به آخرین شماره ای که از آن اس ام اس های شما را دریافت کرده اند ارسال کنند

اما وب سایت های خارجی در مورد ارسال اس ام اس رایگان:

یکی از وب سایت هایی که در این زمینه به درستی کار کرده است و سایت http://www.talksms.com می باشد. ثبت نام در این وبسایت بسیار ساده می باشد. از امکانات این وب سایت می توانیم به گزارش دریافت اس ام اس ، اضافه کردن شماره تلفن ها و لیست دوستان ، امکان ارسال دعوت نامه برای دوستان و … . البته برای استفاده کامل و ارسال رایگان باید پروفایل خود را تکمیل کنید اعم از آپلود عکس برای پروفایل خود ارتباط از طریق فیس بوک با این وب سایت و وارد کردن رمز دریافتی از طربق مبایل. دوستان تست کنند اگر به مشکلی برخورد کردند در قسمت نظرات اعلام کنند.
و اما سایت دیگر که قصد معرفی آن را داریم سایت http://us.wadja.com می باشد. یکی از سایت ها در زمینه فرستادن اس.ام.اس ( مسیج ) مجانی در اینترنت می باشد که شما قادر خواهید بود به تمام کشورهای جهان از جمله ایران اس.ام.اس مجانی بفرستید.
کافی هست تا به آدرس زیر مراجعه کرده و وارد سایت شوید. سپس با کلیک بر روی گزینه Sign Up در سایت عضو شوید. فرم را پر کنید و آدرس ایمیل خود را دقیق وارد کنید. پس از اتمام کار یک ایمیل برای شما فرستاده خواهد شد که حاوی لینکی هست که برای فعال سازی اکانت خود لازم است روی آن کلیک کنید. از این پس میتوانید داخل سایت Wadja.com شده و با کلیک روی گزینه compose یک اس.ام.اس بنویسید و سپس از لیست کشویی به جای گزینه Email گزینه SMS را انتخاب کرده و در قسمت شماره موبایل هم، شماره موبایل کسی را که میخواهید برایش مسیج بفرستید وارد کنید. طریقه وارد کردن شماره تلفن به این صورت هست که مثلا اگر میخواهید به هر کشوری مسیج بفرستید باید اول علامت + را بنویسید که این علامت + به جای دو تا صفر اول کد کشور هست و سپس کد کشور را بنویسید. مثلا اگر میخواهید به ایران اس ام اس بفرستید اول شماره تلفن باید اینگونه شروع شود
98+
سپس بلافاصله شماره موبایل طرف را بدون وارد کردن صفر اول یا دوم شماره وارد کنید. به مثال زیر توجه فرمائید.

9370123456700+

حالا کافی هست تا روی گزینه send کلیک کنید تا مسیج شما فرستاده شود. لازم به ذکر است که شما فقط روزی می توانید 4 مسیج بفرستید و در صورتی که بخواهید اکانت در این سایت خریداری نمایید قادر به فرستادن مسیج بیشتر خواهید بود. اما برای کسانی که اینترنت دارند همان 4 دانه مسیج فکر کنم در روز کفایت کند!

اما امکانات این سایت :
ارسال sms بدون نیاز به شارژ.
امکان درج فرمهای تماس با ما از طریق SMS در وبلاگ و یا وبسایت خودتان.
امکان گفتگو یا همان چت با اس ام اس.
ذخیره کردن اس ام اس های دریافتی.
پشتیبانی از تمامی اپراتورهای موجود در جهان.
و…

پی نوشت:

یکی دیگه از سایت های ارسال پیام کوتاه رایگان که مخصوص فقط خطوط ایرانسل می باشد http://larsavpn1.in/freesms می باشد. شما فقط کافی است که ایمیل خودتون را وارد کنید تا از آخرین وب سایت ها ارسال اس ام اس رایگان به خطوط ایرانسل باخبر باشید. (این آدرس توسط دوستان در قسمت نظرات قرار داده شده و بنده شخصا امتحان نکردم).

نکته مهم: سایت wadja.com جدیدا امکانات خود را در قبال بدست آوردن امتیاز ارائه می دهد. پس لطفا در مورد ارسال نشدن اس ام اس الکی نظر ندهید.

از دوستان متین و با وقاری که وب سایت های بهتری مشناسند تقاضامندیم که در قسمت نظرات همین نوشته، به معرفی این قبیل خدمات بپردازند.

نظرات 1 + ارسال نظر
هنگ 1392/02/07 ساعت 03:34

چطوری کسی که از طریق تالک اس ام اس پیام میدن شمارشو بفهمیم میل کنید به این ایمیل eshqeshqi@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد