گوگل منوی سیاه کشویی خود را تغییر می‌دهد

گوگل منوی سیاه کشویی خود را تغییر می‌دهد
اینترنت - گوگل در نظر دارد به منظور یکپارچه سازی گوگل پلاس با سایر پلت فرم‌های خود منوی کشویی سیاه مربوط به سرویس‌های مختلفش را که در ماه نوامبر رااندازی کرده بود تغییر دهد.

pcworld نوشت: گوگل در واکنش به نظرات کاربران خود این منوی کشویی را با یک منوی ثابت در بالای صفحه عوض خواهد کرد. این منوی جدید در بالای صفحات یک لیست کامل از محبوبترین سرویس‌های گوگل مانند Search،Map و YouTube ارئه می‌دهد که نسبت به منوی کشویی قبلی که نیاز به کلیک کردن بر روی منوی کشویی و سپس اسکرول کردن در میان فهرست داشت، امکان دستیابی سریعتری را برای کاربران فراهم می‌آورد. البته این منوی جدید هنوز هم یک منوی کشویی برای سایر خدمات (more) مثل Translate ، Blogger و Reader خواهد داشت.




گوگل در بلاگ خود نوشته است که این منو از هفته آینده راه اندازی می‌شود. نماینده گوگل گفت: ما اولین نمونه این نوار جدید را به سرعت برای همه کاربران گوگل انگلیسی در هفته آینده راه اندازی می‌کنیم و به دنبال آن در هفته های آینده این امکان برای تمامی کاربران بین‌المللی گوگل و کاربران اپلیکیشن‌های گوگل فراهم خواهد بود.
در این پست همچنین نوشته شده که این نوار جدید همه ویژگی‌های محبوب منوی کشویی سیاه را که در ماه نوامبر راه اندازی شده بود حفظ خواهد کرد. به خصوص قسمت کوچک مربوط به جست و جو و به اشتراک گذاری در گوگل پلاس و اطلاعیه های سراسری گوگل حتما باقی خواهند ماند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد