جدیدترین راهکار امنیتی در بازار ایران کسپرسکی وان را آنلاین بخر

جدیدترین راهکار امنیتی در بازار ایران
کسپرسکی وان را آنلاین بخرید

مرجع : سایت خبری ایتنا


جدیدترین راهکار امنیتی کسپرسکی با نام Kaspersky ONE وارد بازار ایران شد.



جدیدترین راهکار امنیتی کسپرسکی با نام Kaspersky ONE وارد بازار ایران شد.

به گزارش ایتنا شرکت ایدکو، تنها توریع کننده آنلاین محصولات کسپرسکی در ایران و غرب آسیا اعلام کرد که هم اکنون کسپرسکی وان به عنوان تازه‌ترین راهکار امنیتی کاربران خانگی وارد شبکه توزیع آنلاین شده و قابل خریداری است.

کسپرسکی وان محصولی است که با کمک آن می‌توان به راحتی از همه نوع رایانه‌های شخصی، دستگاه‌های مکینتاش، اسمارت فون‌ها و تبلت‌های آندرویدی، در کنار یکدیگر محافظت نمود. برای نمونه با کسپرسکی وان (برای ۵دستگاه) میتوان از دسکتاپ خانگی، به علاوه دو لپ‌تاپ و یک تلفن هوشمند و یک تبلت محافظت کرد.

با Kaspersky ONE، دستگاه شما به وسیله Kaspersky Internet Security ۲۰۱۲تحت حفاظت خواهد بود. این محصول محافظت ترکیبی خلاقانه‌ای ارائه می‌دهد تا بتوانید خود را در برابر تهدیدهای پیچیده روزافزون کنونی ایمن نگه دارید. چه در حال خرید، انجام امور بانکی و استفاده از شبکه‌های اجتماعی آنلاین باشید، می‌توانید اطمینان کامل داشته باشید که جزئیات حساب کاربری‌تان امن است، امکان رفتن به ‌سایت‌های خطرناک وجود ندارد و از دوستان خود فقط پیام‌های امن و مطمئن را دریافت خواهید کرد.

محافظت بلادرنگ در برابر هرزنامه‌ها، جاسوس افزارها و ویروس‌های جدید، حفاظت پیشگیرانه در برابر بدافزارهای ناشناخته، بروزرسانی‌های منظم و کم‌حجم، آنتی فیشینگ، صفحه کلید مجازی، فایروال دوطرفه و محافظت ضدهرزنامه قدرتمند تنها برخی از ویژگی‌های کلیدی این محصول هستند.

باتوجه به اهمیت بیش از پیش حفاظت از دستگاه های همراه و به ویژه تبلت های اندروییدی، دستگاه‌های همراه نقطه حساس جدیدی برای حملات بدافزارها محسوب می‌شوند. شما در خصوص تلفن‌ هوشمندتان، با همان آسیب‌پذیری‌هایی که در رایانه خود مواجهیه، روبه‌رو هستید. لذا بایستی به دقت از آن محافظت کنید. به علاوه می‌توانید در صورت سرقت یا مفقود شدن تلفن همراه خود، آن را پیدا، مسدود یا اطلاعات آن را پاک کنید.

کسپرسکی وان هم اکنون از طریق سایت رسمی www.irkaspersky.com و یا وب سایت های نمایندگان فروش آنلاین در اختیار کاربران ایرانی قرار دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد